Ustvarjamo novice
Ali mora naročnik predmet javnega naročila razdeliti na sklope? (Janja Pincolič)
Upoštevajoč Direktivo 2014/24/EU, Zakon o javnem naročanju (ZJN-3) in prakso Državne revizijske komisije je odgovor pritrdilen v primeru, če so izpolnjeni naslednji pogoji, ki jih določa prvi odstavek 73. člena ZJN-3: če predmet javnega naročila dopušča razdelitev na...
Skrbnost pri oblikovanju predračuna (Matic Kuhar)
Našemu stališču, objavljenemu pred nekaj tedni (članek), je pritrdila tudi Državna revizijska komisija v sklepu št. 018-055/2023 z dne 26. 6. 2023 (povezava: https://www.dkom.si/sl/revizijske-zadeve/odlocitve-dkom/2023062611333463/018-055-2023-obcina-vodice). Državna...
Kdaj mora imeti ponudnik na razpolago kapacitete? Ob oddaji ponudbe ali ob izvedbi javnega naročila? (Maša Arko)
Prvi odstavek 81. člena ZJN-3 določa, da lahko gospodarski subjekt glede pogojev v zvezi z ekonomskim in finančnim položajem ter tehnično in strokovno sposobnostjo po potrebi za posamezno javno naročilo uporabi zmogljivosti drugih subjektov, ne glede na pravno...
Ali naročnikovo pojasnilo razpisne dokumentacije na PJN vpliva na zaščito začetka teka roka za vložitev zahtevka za revizijo? (Maša Arko)
DA, vendar le pod pogojem, da je naročnik s pojasnilom odpravil dvoumnosti navedb v razpisni dokumentaciji na način, da je določbe te dokumentacije dopolnil. V zadevi 018-032/2023-11 je DKom presojala zahteve razpisne dokumentacije, ki so omogočale zaključek, da je...
Poziv na dopolnitev ponudbe v okviru meril – DA ali NE? (Janja Pincolič)
Če naročnik v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila ni določil kakšna posebna pravila v zvezi z dopolnjevanjem ponudb (npr. da jih ne bo dopustil oz. jih v kakšnem delu ne bo dopustil), veljajo zakonske določbe. ZJN- 3 določa, da razen kadar gre za popravek...
Ali je javni naročnik, ki izvaja okvirni sporazum, dolžan navesti maksimalno količino blaga, katerega dobava bo predmet okvirnega sporazuma? (Maja Prebil)
Okvirni sporazum pomeni sporazum med enim ali več naročniki in enim ali več gospodarskimi subjekti, katerega predmet je določitev pogojev, s katerimi se uredijo naročila, ki se oddajo v posameznem obdobju, zlasti v zvezi s ceno in, če je ustrezno, predvideno količino....
Od naročnikov se v postopkih javnega naročanja zahteva posebna skrbnost pri oblikovanju in spreminjanju ponudbenih predračunov (Matic Kuhar)
Ponudbeni predračun je eden najpomembnejših delov razpisne dokumentacije, saj naročnik z njim običajno natančneje opredeli predmet naročila, ponudniki pa na njegovi podlagi oblikujejo svoje cene, s katerimi se potegujejo za pridobitev posla. Naročnik mora zato...
Pravna analiza stališča MOP o dokazovanju povišanja cen (mag. Maja Koršič Potočnik)
V Pravni praksi št. 5 z dne 2.2.2023 je bil na straneh 8-10 objavljen članek odvetnice iz Odvetniške družbe Potočnik in Prebil, mag. Maje Koršič Potočnik z naslovom »Kako je mogoče zakonito dokazati spremembo cene pri gradbeni pogodbi«. V nadaljevanju je podana...
Sprememba mejnih vrednosti in 6. odstavek 40. člena ZJN-3 (Janja Pincolič)
ZJN-3 v 22. členu določa mejne vrednosti za objave. V 3. odstavku tega člena je navedeno, da kadar Evropska komisija sprejme spremembe mejnih vrednosti za objave, ministrstvo, pristojno za javna naročila, v desetih dneh po objavi na svojih spletnih straneh objavi nove...