Naročnik lahko uporabi postopek male vrednosti, za katerega obvestil v zvezi z njim ni treba poslati v objavo Uradu za publikacije Evropske unije. V postopku naročila male vrednosti lahko vsak gospodarski subjekt odda ponudbo na podlagi objavljenega povabila k sodelovanju.
Skladno z drugim odstavkom 47. člena ZJN-3 lahko naročnik v postopek naročila male vrednosti vključi pogajanja. Iz zakonske določbe ne izhaja, da bi bila vključitev pogajanj v ta postopek odvisna od statusa naročnika, tj. od tega ali gre za naročnika na splošnem ali za naročnika na infrastrukturnem področju.
V drugem odstavku 47. člena ZJN-3 je navedeno, da se za izvedbo pogajanj smiselno uporablja 44. člen ZJN-3, tj. določbe konkurenčnega postopka s pogajanji, ki ga lahko uporabi naročnik le za javno naročanje na splošnem področju. Zato se pojavi vprašanje, ali lahko naročnik na infrastrukturnem področju v postopek naročila male vrednosti vključi pogajanja?
Menimo, da ja, saj določbo 47. člena ZJN-3 razumemo tako, da se določbe 44. člena ZJN-3 uporabljajo zgolj glede same izvedbe pogajanj ne pa v zvezi z vprašanjem ali lahko naročnik na infrastrukturnem področju pogajanja vključi v postopek naročila male vrednosti ali ne. Posledično menimo, da lahko tudi naročnik na infrastrukturnem področju v postopek naročila male vrednosti vključi pogajanja.
V zvezi s pogajanji v postopku naročila male vrednosti je potrebno še upoštevati, da če naročnik v postopek naročila male vrednosti vključi pogajanja oz. jih v naprej napove, jih je dolžan tudi izvesti. V kolikor naročnik pogajanj v naprej ni napovedal oz. jih ni vključil, pa jih ne more izvesti.
Nedavni komentarji